Klachtenprocedure

Vansis doet er alles aan om je bestelling goed en op tijd te bezorgen. Toch kan er iets misgaan of kan iets niet helemaal naar wens gaan. Dat vind ik vervelend en ik  los het graag samen met je op.

1. Hoe kun je een klacht doorgeven?

Stuur mij een email via sissi@vansis.nl 

Beschrijf duidelijk wat er mis is gegaan. Een foto meesturen helpt vaak ook om sneller een oplossing te vinden.

2. Bevestiging van je klacht

Binnen 5 werkdagen laten ik je weten dat ik je klacht hebt ontvangen.

Je hoort meteen wanneer je een uitgebreid antwoord van mij kunt verwachten.

3. Mijn reactie

Meestal krijg je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Lukt dat niet, dan vertel ik je binnen die tijd hoeveel langer ik nodig heb en waarom.

Samen zoeken we naar een oplossing die voor jou werkt, zoals vervanging, reparatie of terugbetaling.

4. Ben je niet tevreden met de oplossing?

Laat het mij gerust weten, dan kijken we nog een keer samen wat mogelijk is.


.